HTML

szentföldön jártam

2010 tavaszán keresztény zarándoklaton vettem részt Szentföldön. Az ott látott, érzett élményeimet szeretném leirni.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Utószó

2010.06.16. 15:07 szentföldön jártam

 

 

 

Útinaplóm megírásához sok segítséget adott a Szentföld könyv, amit a Zsuzsától vettem,  különben, nagyon nehéz lett volna a 7 nap sok-sok élményét, papírra vetnem.  Ma is ott tartok még, hogy elég egy szó, egy esőcsepp, egy virágszirom, újra és újra a Szentföld bűvöletében élek…….. ha a szél megérinti arcomat… újra feltör lelkemben a sivatag érzése….a Getszemáné  kert, a halászbárka, a  az ott töltött percek érzése.

 

Köszönöm Zsuzsának azt a sok szép élményt, melyet segitségével átélhettem, köszönöm Ipoly, Zoltán és Gábor atyának a zarándokúton nekünk ajándékozott lelki municiókat. Örülök, hogy egy  keresztény csoporttal  járhattam végig a zarándokutamat, sok kedves embert megismerhettem, akik hasonlóképpen  gondolkodnak mint én.  

 

Végül:

 

Köszönöm Neked én egyetlen Picilányom, hogy mindezt az élményt a Te ajándékodként  megélhettem!

 

Bizom benne, hogy a Teremtő Isten mindig velünk lesz, védi,  óvja családunk egységét, békejét

és az önzetlen szeretet,  amelyből Jézus példát mutatot nekünk, ezekkel a szavakkal:

 

"Új parancsolatot adok néktek, hogy egymást szeressétek; a  mint én szeretlek titeket, úgy szeressétek ti is egymást."

 

 soha nem fogy el szivünkből.

Amen.

 

 

   

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szentfoldesen.blog.hu/api/trackback/id/tr712086407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása